Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 6
možnosti
JH

Nějak jsem nezaregistroval, že by v Itálii docházelo k nějakým fyzickým střetům. Ani jsem si nevšiml, že by se za hranicemi Londýna někomu bucelo do hymny, a že se hrálo po celé Evropě. Můj příspěvek je spíše reakcí na moralizovani Angličanu o tom, jak se chovat, o jejich aroganci a myšlence velmoci. Možná jsou to jenom žvásty, ale na to nepotřebuju být filozof. ;-)

3 0
možnosti
JL

Angličani předstírali, že jsou doma hosté - trest přišel z Říma po zásluze.

0 0
možnosti
PB

...... sem taky fandil Anglii,- třeba v tem klekání byli vůůůbec nejlepší, tam to bylo na zlatou,- v tem boji proti rasismu (teda až na včerejšek) a homofobii byli taky hodně nahoře - s Helmutama to projeli vo ten pověstnej fous,- vo vkusně nasvícenej stadion,- ale ináč duhový pásky supéééér!,- ........ žišimarjá, teď sem úplně zapomněl, čeho to ME vlastně byloVEU?!?

2 0
možnosti
RE

V Anglii je všechno vždy "OK a excellent" a to se všem líbí, proto tam nejradši jezdí pracovat. I mě se to vždy líbilo - prostě furt lepší, než když vám někdo říká, že jste vůl nebo že umíte ho... Ale to platí jen, než jim začnete nabourávat pocit "velmoci".

2 0
možnosti
JL

A totéž platí i o Skotsku, jak zjistila naivní Slávie.

1 0
možnosti
LB

L80i72b63o77r 36B74í61l78e77k

12. 7. 2021 19:37

Najednou, rychle měníte názory podle zdejšího mustru, typické jak člověk rychle mění svoje hodnoty uvažování kvůli tlaku veřejnosti, obdivoval jste anglický fotbal, najednou je fuj, Italové, komedianti na trávnících jdou zde hrdinové, nevím, trocha objektivity a méně politiky by byla ku prospěchu

0 0
možnosti
JH

Tak já jsem tom, že je anglický fotbal " fuj", nenapsal ani slovo. Stejně tak jsem ani nezmínil nic o tom, že by Italové byli komedianti. Na tomto turnaji hráli skvělý fotbal a dle mě si triumf zasloužili více. A názor na celé dění si dělám sám, a rozhodně ne kvůli "tlaku veřejnosti". Ostatně důvody, proč jsem Angličanům nepřál, jsem v článku jasně napsal.

4 0
možnosti
JD

KARMA JAKO BRNO!!!R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 11,85
  • Průměrná čtenost 1382x
Dobrý den, ahoj. Vůbec netuším, co zde o sobě napsat. Snad jen, že miluju sport a sem tam o něm něco napíšu. :)

Seznam rubrik