Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J23a68n 97P52a24l78i39a60n

1. 4. 2019 23:55

Kámo, Jágr je prostě jen jeden. A asi navždy.

1 0
možnosti

Sledovat starého a pomalého Jágra, nevím komu se to může líbit. Jágra si jeho milci měli sledovat před 10 lety, když ještě něco hrál. Takhle zdevalvovat svoje jméno dokázal málokdo. Rv

3 4
možnosti

Ač Kladno nesnáším právě kvůli tomu poprasku tak ČT chápu i kdyby hypoteticky šlo v posledním kole o přímí postup mezi ČB a Pardubicemi tak si dovolím tvrdit že zápas o nic mezi Kladnem a Chomutovem by měl v TV větší sledovanost kdyby nastoupil Jágr s Plekancem!

0 0
možnosti

Ono to ale z prvních dvou kol opravdu nejde udělat jinak, než že se jeden tym objevi dvakrat. Podívejte na O2 ti davají jenom Kladno v baraži.

0 0
možnosti

Rozumím vám, ale budu reagovat tak, že se rozhodně nezavděčím. Pro mě, jakožto nestranného fanouška jsou zápasy baráže naprosto nekoukatelné. Holomajzna mezi Chomutovem a Kladnem mě v tom opět utvrdila.

0 0
možnosti

Vážený pane Hnidzik. Asi se svým článkem máte pravdu! Jenže na druhou stranu jsem se celý týden těšil že uvidím hrát Jágra. Jiné zápasy mě vůbec nezajímají a na hokej bych se ani nepodíval ale na Jágra jsem se těšil a díval.A to jistě ví i redakce televize a já jsem za to velice rád.A bylo se na co koukat i když Jágr gól nedal,přesto ukázal své kvality.To bych v jiném zápase neviděl.Už se těším na jeho další zápas a ostatní zápasy jsou mi šumafuk.

6 0
možnosti

Vaše starosti bych chtěl mít.

5 0
možnosti

Jestli něco dobře funguje a pracuje, tak je to sportovní redakce ČT !

10 2
možnosti

Ale to já přece v článku potvrzuji. Zmiňuji se pouze o hokejové sekci. :)

0 4
možnosti

Mě celkem fascinuje, že si fotbaloví a především hokejoví fanoušci stěžují, že ten nebo onen tým je v televizi moc často a Česká televize jakožto veřejnoprávní má přece měřit všem stejně a tudíž vysílat stejně všechny týmy bez ohledu na divácký zájem. Ale když pak omezí hokej nebo fotbal na úkor třeba házené či florbalu, nedej bože ještě nějakého více minoritního sportu, tak je najednou zasypána hromadou kritiky ve smyslu proč se neřídí tím, co zajímá víc lidí, a požadavky na měření všem stejným metrem jsou najednou pryč.

30 0
možnosti

R^ to je přesné !!

2 0
možnosti

Kladno prostě má hráče, které chce fanoušek vidět více než ostatní. Ono to tak složité zase není

11 2
možnosti

P.S. Dle mého zápasy Kladna, kdy je na hřišti Jágr, by se měli přenášet v TV častěji

5 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS