Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zbytečně moc písmenek,neřešil bych proč ten mohl a ten nemohl,ale proč se odpálilo to pyro ! každá akce(v tomto případě naprosto zbytečná a zakázaná) vyvolá reakci ..

navrch toto nebylo letos poprvé viz Třebíč ..

0 0
možnosti

Pane Mokryku, onu dotyčnému, který pyro odpálil, do hlavy nevidím, tudíž nemohu vědět, proč to udělal. Souhlasím s tím, že to bylo naprosto zbytečné a hlavně nepovolené, nicméně reakce pořadatelů byla dost nepřiměřená. V této souvislosti mě napadá, proč stejně pořadatelé nezareagovali i na druhé straně, kde došlo k témuž provinění?

0 0
možnosti
Foto

Chodil jsem na hokej různé úrovně od kraje po extraligu cca 20 let a nikdy a nikde mě pořadatelé nevyháněli. Takže ano, hokej může být pro fanoušky.

0 0
možnosti

Asi jsem nepoužil to správné slovo. Mnozí dávají za vinu problémy pořadatelské službě. Jen jsem chtěl nastínit, že skutečný problém je v samotných lidech, kteří na hokej chodí. Pokud se všichni budou chovat rozumně, tak bude opravdu hokej pro fanoušky. Snad mi rozumíte...

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 13,12
  • Průměrná čtenost 1412x
Dobrý den, ahoj. Vůbec netuším, co zde o sobě napsat. Snad jen, že miluju sport a sem tam o něm něco napíšu. :)

Seznam rubrik